#header-inner img {margin: 0 auto;} #header-inner, .header-inner {text-align:center;} #Header1_headerimg { margin: 0 auto; text-align:center;}

Sabtu, 28 April 2018

KEJORA FUTSAL TOURNAMENT (EDISI 2018)


"KEJORA FUTSAL TOURNAMENT 2018"


Berkahirlah sudah "Futbol Mundial" Edisi 2018  di Extreme Park Futsal Seksyen 13 Shah Alam pada 22 April yang lalu.



Sebagaimana biasa, pertandingan kali ini menyaksika penyertaan daripada pelbagai cawangan  untuk peringkat Bawah Umur 12 Tahun dan Bawah Umur 17 Tahun.





Sepertimana biasa penyertaan daripada Pusat Tuisyen Kejora Seksyen 23 Shah Alam kekal menggalakkan dengan penyertaan 4 pasukan daripada kami. Tiga pasukan mewakili Kategori Bawah 17 Tahun manakala satu pasukan daripada Kategori Bawah 12 Tahun.


Antara peserta daripada Tim Kejora Seksyen 23 Shah Alam

Tim Bawah 12 Tahun Tim Kejora Seksyen 23 Shah Alam

Berikut kami kongsikan gambar-gambar sekitar hari kejohanan tersebut. 

Suasana di ruang lega

Taklimat Awal Kejohanan

Taklimat Awal Kejohanan

Aksi-aksi Kategori Bawah 17 Tahun

Aksi-aksi Kategori Bawah 17 Tahun


Berbanding dengan tahun-tahun yang lalu nasib tidak menyebelahi pasukan-pasukan daripada Pusat Tuisyen Kejora Seksyen 23 Shah Alam kali kerana telah tewas di awal pusingan.

Namun begitu kami amat menghargai kesungguhan dan semangat kesukanan tinggi yang ditunjukkan oleh para pelajar yang menyertai kejohanan. Insya Allah mungkin nasib akan menyebelahi kita kembali pada edisi-edisi kejohanan futsal akan datang. Sekian sahaja laporan kejohanan kali ini, moga bertemu kembali





"LEARN IT AT SCHOOL AND MASTER IT WITH US"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan